Wielu z nas korzysta z Facebooka. Stał się naszym głównym kanałem komunikacyjnym ze światem. Jest nawet takie popularne powiedzenie: „jeśli nie ma cię na Facebooku, to nie istniejesz”. I jak pokazują statystyki znaczna część społeczeństwa ma założone konto na tej platformie społecznościowej, chociaż nie wszyscy, oczywiście, korzystają z niej równie aktywnie.
Zobacz też: http://www.beyouty.pl/jak-zmienic-imie-na-fb/
Zmiana podejścia do social media
Spora część z nas założyła swoje konto na Facebooku kilka lat temu. Wraz z upływem czasu, wiele zmienia się również w naszym życiu. Zmianie ulega też nasze podejście do korzystania z social mediów. Niektórzy chcą ograniczyć swoją aktywność w tym miejscu, lecz pozostawić sobie do niego dostęp. Są też i tacy, którzy wcześnie korzystali z Facebooka czysto rozrywkowo – do kontaktu ze znajomymi, udostępniania memów i śmiesznych filmów, czy muzyki, a teraz chcieliby zaistnieć tam bardziej profesjonalnie ze względu na pracę jaką wykonują czy chęć kreowania własnej marki osobistej za pomocą social media. W obu tych przypadkach często niezbędna jest zmiana danych na Facebooku. Jak to zrobić i czy jest to w ogóle możliwe?
Zmiana danych na Facebooku
Zmiana danych na Facebooku jest stosunkowo łatwa w przypadku prywatnych profili. Aby tego dokonać, musisz zalogować się do swojego profilu na tej platformie, a następnie wybrać w panelu zakładkę informacje i przejść do edycji konkretnych informacji, a po ich wprowadzeniu, zapisać zmiany. System może chcieć zweryfikować ten dane, czy też ponownie sprawdzić uprawnienia do tego konta. Zmiany powinny ukazać się niemal natychmiast po zakończeniu edycji. Niestety, nie we wszystkich miejscach ulegną one podmianie. W przypadku zmiany imienia czy nazwiska w aliasie nadal widoczne będzie to pierwotne.
Zmiana nazwy firmy i grupy
W przypadku firm czy grup procedura zmiany nazwy jest jednak znacznie trudniejsza. Jeśli posiadasz już konkretną liczbę followersów, taka zmiana będzie wymagała akceptacji ze strony Facebooka, a ten niestety niechętnie na to przystaje, zwłaszcza, jeśli nowa nazwa znacznie różni się od poprzedniej. Choć może być to dla nas uciążliwe, ma to swoje uzasadnienie – Facebook dba o interesy osób, które polubiły twój profil lub dołączyły do grupy.
Przeczytaj też: http://www.otoli.pl/ile-wynosi-cena-netto/