Nauka angielskiego może być bardzo przyjemna, zwłaszcza, kiedy jest się dzieckiem, ale bywa i tam, że dzieci bardzo jej nie lubią i nie angażują się w tę aktywność. W takim przypadku nauka angielskiego nie będzie miała większego sensu i skazana będzie na niepowodzenie i niska efektywność. Do takich sytuacji dochodzi na przykład wówczas, kiedy nauka angielskiego prowadzona jest na nieodpowiednim, często zbyt trudnym poziomie. Zdarza się to wówczas, kiedy za naukę angielskiego w młodszych klasach jest odpowiedzialna osoba, która całe życie pracował wyłącznie z osobami dorosłymi. Bywa również tak, ze dzieci nie uczą się obcego języka, bo nie widzą zasadności tej nauki. Oznacza to, że osoby nauczający popełniły błąd, który polegał na tym, że nie wskazały one jasnego celu, dlaczego dzieci mają się uczyć tego języka i przede wszystkim, jak będzie można wykorzystać zdobyte informacje w życiu. Jeśli dziecko ma w coś uwierzyć, to musi to najpierw dobrze zrozumieć.

www.intnet.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here