Działalność w branży ho-re-ca wcale nie należy do tak łatwych, jak mogłoby się niekiedy wydawać – i nie ma znaczenia czy chodzi o obiekt hotelarski, czy gastronomiczny. Praca w sektorze horeca wymaga nie tylko sporych nakładów finansowych, ale też odpowiednich predyspozycji oraz szeregi innych bardzo istotnych czynników, których w żadnym wypadku nie wolno lekceważyć. Ważna sprawą jest także wypromowanie prowadzonej przez siebie działalności. Wiedzą o tym doskonale dla przykładu właściciele restauracji, których w naszym kraju powstaje coraz więcej, w związku z czym konkurencja na tym rynku jest naprawdę ogromna. Wypromowanie marki to szalenie istotna kwestia – bez tego nie ma co bowiem liczyć na zainteresowanie ze strony klientów. Trzeba sprawić, aby dana restauracja kojarzyła się im z jakimś bardzo charakterystycznym elementem – wówczas jest ogromna szansa na to, że zostanie ona przez nich zapamiętana. Wiadomo, że obecnie wszelaką działalność gospodarczą – w tym także gastronomiczną – promuje się przede wszystkim w Internecie, a także poprzez zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie. Warto też przy tej okazji sięgnąć po stary i wypróbowany sposób, a mianowicie po ulotki. Są skuteczne z tego chociażby względu, że udzielają klientowi konkretnej odpowiedzi na konkretne pytanie, jeżeli zatem chce wiedzieć, gdzie mógłby zjeść dobry obiad, podsunięcie mu ulotki pod nos jest znakomitym rozwiązaniem. Oczywiście, ulotka ulotce nierówna. Jaką powinna mieć postać i jaką treść powinna zawierać, o tym decyduje przede wszystkim to, do jakiej grupy klientów ma trafić. Akurat możliwości w zakresie zaprojektowania atrakcyjnej ulotki są w dzisiejszych czasach na dobrą sprawę nieograniczone. Poza tym na rynku działalność prowadzi mnóstwo agencji reklamowych oraz grafików komputerowych zajmujących się projektowaniem różnego rodzaju ulotek – warto zadbać o to, aby zrobił to ktoś, kto rzeczywiście zna się na tym. Rzecz jasna pociąga to za sobą pewne koszta, nie mniej jednak jest to wpisane w taką działalność.