Marketing online w dzisiejszym świecie to podstawa działań niemalże każdej firmy. Dlatego musi on korzystać z nietypowych i typowych dla niego form promocji. Wraz z rozwojem technologii pojawiały się coraz to nowsze jej wykorzystania, począwszy od radia i telewizji, a na Internecie kończąc.
Artykuł sponsorowany
Kiedyś występował w gazetach i nie mógł być w żaden sposób połączony z danym produktem. Dziś jest wykorzystywany przez internetowych speców od reklamy i często zawiera w sobie link do konkretnego produktu lub sklepu, w którym można go nabyć. To jedna z tych form marketingu online, która zaczerpnęła z przeszłości coś więcej niż tylko litery. Content Marketing jest niezwykle skuteczny i ma ogromne znaczenie w prowadzeniu kampanii internetowej.
Pop-up
To indywidualne i unikatowe dla sfery internetowej sposoby przyciągania uwagi odbiorcy i tworzenia reklamy. Wyskakujące okienka są wszędzie i bardzo często stają się dla nas przeszkodą. Zwracają jednak uwagę i sprawiają, że choć na chwilę musimy zerknąć na produkt czy usługę, którą reklamują.
Reklama przed filmami
Oglądanie filmów, filmików czy innych form wideo w przestrzeni internetowej jest naturalne, dlatego tak samo działa reklama. Kilka sekund reklamy wpływa na odbiór danego produktu i trafia do zdecydowanie największe liczby odbiorców, o jakich tylko można pomyśleć.
SPAM
Mailingi i spam to wyjątkowo złośliwe formy internetowego marketingu. Są to wiadomości mailowe, które przychodzą do naszej skrzynki, a które zawierają szereg reklam, ogłoszeń czy propozycji, które z punktu widzenia klienta mogą nas zainteresować. Bardzo często jednak są po prostu czymś, co zaśmieca naszą skrzynkę i nasz dzień.
Chcąc się wyróżniać nie wystarczy dziś produkować dobrych rzeczy, należy bowiem umieć je sprzedać i umieć się pokazać. Na równi z reklamą w internecie liczy się także wartość PR-owa oraz szeroko zakrojona promocja, które wspólnie przekonują, że to czego nie mamy, powinno się natychmiast u nas znaleźć…