Jeszcze nigdy niedoświadczeni klienci nie mieli tak prostego dostępu do wielkiej bazy danych, jaką jest Internet. I z powodzeniem bazę tą wykorzystują dzisiaj do poprawienia swojej pozycji względem producentów i sprzedawców, którzy zawsze znajdą jakieś sposoby, na zareklamowanie i sprzedanie swojego produktu. Umiejętności perswazyjne wytrenowane na przestrzeni dekad dopracowane są dzisiaj do perfekcji i bez wątpienia wielu klientów kupowałoby komputery i inne rozwiązania informatyczne od ręki, ulegając wyłącznie magnetyzmowi danej marki. Ale Internet, będący także dzieckiem rozwoju technologicznego, bardzo mocno poprawił pozycję przeciętnego klienta względem producentów sprzętu komputerowego. Można bowiem dzisiaj w ciągu kilku sekund przeczytać setki opinii na temat danego producenta, sklepu czy określonego modelu komputera. W ten sposób dokonanie słusznego wyboru i uniknięcie inwestowania w przestarzałe lub wyjątkowo wadliwe technologie staje się wyjątkowo proste i zależy wyłącznie od dobrych chęci konsumenta.

www.szumski.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here