Współczesny biznes nie sprowadza się już tylko do produkcji i sprzedaży wytwarzanych dóbr i usług. Często towarzyszy im szereg dodatkowych świadczeń. Często o wielkości sprzedaży decyduje tzw. wartość dodana, czyli wszystkie dodatkowe usługi, które polepszają sprzedaż i dostarczenie i produktu oraz dbają o jak najlepsze zadowolenie klienta. Wartość dodana szczególnie liczy się za granicą, gdzie firma musi zmierzyć się z funkcjonującymi na danym rynku przedsiębiorstwami. Obcokrajowcy niechętnie decydują się na import, jeśli mogą zakupić rodzime produkty o podobnej jakości. Trzeba więc ich przekonać, że obcy produkt jest najlepszym z możliwych. Sukces w handlu zapewnia bardzo dobra znajomość praw ekonomii. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą podejmować trafne decyzje, przewidzieć zachowania konkurencji oraz zapewnić sobie jak największe zyski. Nauki ekonomiczne wspierane są przez marketing. Skupia się on głównie na tworzeniu różnych strategii, które mają na celu zwiększenie sprzedaży danego produkty i całej oferty zarówno w kraju, jak też i za granicą.

www.360money.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here