Co jest dzisiaj dźwignią handlu

Patrząc na sytuację na rynku i poddając ją analizie można zauważyć, że niektóre przedsiębiorstwa pomimo światowego kryzysu prosperują bardzo dobrze, a można nawet powiedzieć, że się rozwijają. Inne jednak zamykają poszczególne działy i tną koszty związane z produkcją, reklamą i załogą. To właśnie może być podstawowy błąd, ponieważ reklama w czasach kryzysu jest potrzebna. Dzięki niej mamy szanse znaleźć nowych klientów, którym nasze produkty będą właśnie teraz bardzo potrzebne. Reklama jest swego rodzaju inwestycją, która nie powinna być postrzegana przez firmy, jako koszty, które można ograniczyć. Jeśli reklama zniknie z rynku, to wraz z nią zniknie z czasem zainteresowanie naszymi produktami, bo klienci o nich zapomną, a zwrócą swoją uwagę na te, które aktualnie będą reklamowane. O reklamie można rzeczywiście powiedzieć, że jest dźwignią handlu, ponieważ jej obecność sprzyja zyskom, a jej brak powoduje zastój i często bankructwo i niestabilność finansową.

www.akademiamlodychnoblistow.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here